HTML

Erotikus írások gyűjteménye

Erotikus írások gyűjteménye

Linkblog

Archívum

Kikapcsolta a bikini felsőmet és simogatni, majd masszírozni és csókolni kezdte a mellem.

2008.06.05. 20:27 erotikus

Vajtán voltunk a strandon, egy nyári délelőtt. Az unokatesóimmal voltam, és nagyon unatkoztam, Vettünk egy strandlabdát, és szétmentünk a medence 3 pontjába, és dobáltuk egymásnak. A két unokatesóm elment ebédelni, én bent maradtam, mert fogyóztam.

Egy jó bögyös csajjal kezdtünk el labdázni, véletlenül. Mikor ki ment pihenni, vele mentem, és dumcsiztunk. Hát nem mondom, hogy modell alkat volt a csaj. (Jómagam is teltkarcsú vagyok.) De neki voltak jó húsos kis combjai, pár úszógumi, és szexi, görögdinnye cickói.

A haja sötétbarna volt, a bőre bronzos. Egy negyed órája biztosan, volt, hogy elkezdtünk a törölközőkön üldögélve dumcsizni, mikor, mondtam Timinek hogy elszaladok a mosdóba. Azt mondta, ő is jön. Gondoltam magamban, itt akármi is történhet, lány vagyok, hetero, de mégis buja képeket generált bennem a csaj. A WC-k fa fülkékben voltak. Sorban megnéztem, melyik szabad, és higiénikus. Nem volt a közelben senki.

Mikor be akartam csukni magam mögött az ajtót, Timi megfogta és bejött utánam.

Beriglizte az ajtót. Eszméletlenül csodálkoztam, és nem tudtam mire vélni a dolgot. Kicsit földhözragadt vagyok, soha sem hittem volna, hogy ez a csaj a falhoz nyom és bevágja a nyelvét a számba, Nem ellenkeztem, sőt tiszta nedvesség lett a fürdőbugyim mikor a cicimet megmarkolta, és a másik kezét a bugyimba csúsztatta. A szívem kalapált, és csak arra tudtam gondolni, hogy én örömet akarok szerezni ennek a csajnak. Hiszen az, hogy én perceken belül hatalmasat fogok élvezni, az nem volt kérdés.

Kikapcsolta a bikini felsőmet és simogatni, majd masszírozni és csókolni kezdte a mellem.

A nyelvével kígyószerűen haladt le a nyakamon, és szájába vette a mellbimbómat, amik gerelyként magasodtak. A nyelve és az ajkai kényeztettek. Letérdelt. Az egyik lábam a lehajtott WC fedőre tette, miután széthúzta a bugyim és orálisan izgatott. Kezei a hasamon és a mellemen jártak, és párszor a popsimra is rácsapott! Persze mindezt halkan. Én csak fogtam a fülke oldalát és nem gondoltam semmire.

HA KÍVÁNCSI VAGY A FOLYTATÁSRA, AKKOR KATTINTS A BANNERRA!

1 komment

Címkék: a és majd bikini kikapcsolta felsőmet simogatni masszírozni csókolni kezdte mellem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sexrotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr7505729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erotikus 2008.06.05. 22:09:58

ez nagyon jó, tetszik
süti beállítások módosítása