HTML

Erotikus írások gyűjteménye

Erotikus írások gyűjteménye

Linkblog

Archívum

Kicsit benedvesítette az ajkait és úgy kezdte csókolgatni feszülő mellemet.

2008.06.06. 09:10 erotikus

A másik álmom nagyon különleges volt. Méghozzá azért, mert nem férfivel történt. A valóságban sosem volt még szexuális kapcsolatom nővel, de ezután az álmom után szívesen kipróbálnám.

Arra nem emlékszem, hogy mindez hol történt, csak arra, hogy egy hatalmas nagy üres házban voltunk. Nem ismerem a házat, nem tudom hogy kerültünk oda. De ott voltam az üres házban egy gyönyörű lánnyal. Sétálgattunk, nézelődtünk a lakásban. Nagyon tetszett. Olyan szép, régi típusú ház volt. Tele festményekkel.

Már elég régóta mászkáltunk a házban, amikor benyitottunk egy szobába. Bent volt egy hatalmas nagy ágy. Nagyon szép volt, mi pedig nagyon fáradtak voltunk. Lefeküdtünk az ágyra egymás mellé.

Becsuktam a szemem, talán egy kicsit el is szunyókáltam. Arra eszméltem, hogy a lány a melleimet simogatja. Kinyitottam a szemem, rám mosolygott. Gyönyörű szemei csillogtak a vágytól. Felém hajolt és megcsókolt. Nem ellenkeztem, engedtem a csábításnak. Visszacsókoltam és simogatni kezdtem én is.

Szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, majd hevesen leszedtünk egymásról a ruhát. Lefektetett és csókolgatni kezdett. Lassan haladt a testemen lefelé. A mellbimbómat simogatta. Kicsit benedvesítette az ajkait és úgy kezdte csókolgatni feszülő mellemet. Ez nagyon izgató volt. Egyre lejjebb haladt. Elért a hasamig. Hosszasan nyalogatta a köldökömet, tudván, hogy ezzel nagy élvezetet okoz nekem. Aztán Szétnyitotta a lábaimat és közéjük térdelt. Finom mozdulatokkal simogatni kezdte.

Már teljesen nedves voltam....
HA KÍVÁNCSI VAGY A FOLYTATÁSRA, AKKOR KATTINTS A BANNERRA!

Szólj hozzá!

Címkék: és az úgy kicsit kezdte benedvesítette ajkait csókolgatni feszülő mellemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://sexrotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr58505741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása